Rozměr (ekv.) | Dezén | PR | LI / SS | TYP | Ráfek (dovolený) | Duše (vložka) | ROZMĚRY PNEUMATIKY (mm) | Voda 75% (l) | Nosnost (kg) | Hustící tlak (kPa) | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nové | Max. v provozu | SR | RC | |||||||||||||
OD | SW | OD | OW | FR | DW | |||||||||||
600/50-22.5 | TR-08 | 16 | 165/153A8 | TL | 20.00x22.5 | - | 1170 | 600 | 1211 | 642 | 510 | 3440 | - | 5150 | 3650 | 260 |
Velikost v palcích | PR | Pohon kol */ | Hustící tlak v (kPa) | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 10 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 20 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 30 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 40 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
22.50" | 8 PR | PK | 110 | 3 025 | 2 720 | 2 420 | 2 160 | 1 945 |
22.50" | 8 PR | PK | 130 | 3 305 | 2 975 | 2 645 | 2 360 | 2 125 |
22.50" | 12 PR | PK | 160 | 3 690 | 3 320 | 2 950 | 2 635 | 2 370 |
22.50" | 12 PR | PK | 180 | 3 940 | 3 545 | 3 155 | 2 815 | 2 535 |
22.50" | 12 PR | PK | 200 | 4 200 | 3 780 | 3 360 | 3 000 | 2 700 |
22.50" | 16 PR | PK | 230 | 4 650 | 4 185 | 3 720 | 3 320 | 2 990 |
22.50" | 16 PR | PK | 260 | 5 110 | 4 600 | 4 090 | 3 650 | 3 285 |
22.50" | 8 PR | NK | 110 | 4 440 | 3 995 | 3 550 | 3 170 | 2 855 |
22.50" | 8 PR | NK | 130 | 4 830 | 4 345 | 3 865 | 3 450 | 3 105 |
22.50" | 12 PR | NK | 160 | 5 395 | 4 855 | 4 320 | 3 855 | 3 470 |
22.50" | 12 PR | NK | 180 | 5 760 | 5 185 | 4 610 | 4 115 | 3 705 |
22.50" | 12 PR | NK | 200 | 6 125 | 5 515 | 4 900 | 4 375 | 3 940 |
22.50" | 16 PR | NK | 230 | 6 670 | 6 005 | 5 335 | 4 765 | 4 290 |
22.50" | 16 PR | NK | 260 | 7 210 | 6 490 | 5 770 | 5 150 | 4 635 |
Pohon kol */ | Kategorie rychlosti | Změna zatížení */ | Rychlost 0 km/h | Rychlost 10 km/h | Rychlost 15 km/h | Rychlost 20 km/h | Rychlost 25 km/h | Rychlost 30 km/h | Rychlost 35 km/h | Rychlost 40 km/h | Rychlost 45 km/h | Rychlost 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
NK | A6 (30 km/h) | LLV | +65% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
NK | A6 (30 km/h) | HLV | +98% | +55% | +45% | +37% | +28% | +20% | +14% | +8% | - | - |
NK | A8 (40 km/h) | LLV | +65% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
NK | A8 (40 km/h) | HLV | +98% | +68% | +60% | +51% | +43% | +34% | +26% | +20% | +14% | +8% |
PK | A6 (30 km/h) | LLV | +135% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
PK | A6 (30 km/h) | HLV | +193% | +84% | +73% | +63% | +53% | +43% | +36% | +29% | - | - |
PK | A8 (40 km/h) | LLV | +135% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
PK | A8 (40 km/h) | HLV | +193% | +100% | +90% | +80% | +70% | +60% | +50% | +43% | +36% | +29% |