Rozměr (ekv.) | Dezén | PR | LI / SS | TYP | Ráfek (dovolený) | Duše (vložka) | ROZMĚRY PNEUMATIKY (mm) | Voda 75% (l) | Nosnost (kg) | Hustící tlak (kPa) | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nové | Max. v provozu | SR | RC | |||||||||||||
OD | SW | OD | OW | FR | DW | |||||||||||
500/60-22.5 | TR-08 | 16 | 159/147A8 | TL | 16.00x22.5 | - | 1192 | 503 | 1234 | 543 | 519 | 3504 | - | 4375 | 3075 | 300 |
Velikost v palcích | PR | Pohon kol */ | Hustící tlak v (kPa) | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 10 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 20 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 30 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 40 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
22.50" | 12 PR | PK | 150 | 2 700 | 2 430 | 2 160 | 1 930 | 1 735 |
22.50" | 12 PR | PK | 180 | 3 050 | 2 745 | 2 440 | 2 180 | 1 960 |
22.50" | 12 PR | PK | 210 | 3 390 | 3 050 | 2 710 | 2 420 | 2 180 |
22.50" | 12 PR | PK | 240 | 3 710 | 3 340 | 2 970 | 2 650 | 2 385 |
22.50" | 16 PR | PK | 270 | 4 010 | 3 610 | 3 210 | 2 865 | 2 580 |
22.50" | 16 PR | PK | 300 | 4 305 | 3 875 | 3 445 | 3 075 | 2 770 |
22.50" | 12 PR | NK | 150 | 3 955 | 3 560 | 3 165 | 2 825 | 2 545 |
22.50" | 12 PR | NK | 180 | 4 390 | 3 950 | 3 510 | 3 135 | 2 820 |
22.50" | 12 PR | NK | 210 | 4 825 | 4 340 | 3 860 | 3 445 | 3 100 |
22.50" | 12 PR | NK | 240 | 5 250 | 4 725 | 4 200 | 3 750 | 3 375 |
22.50" | 16 PR | NK | 270 | 5 690 | 5 120 | 4 555 | 4 065 | 3 660 |
22.50" | 16 PR | NK | 300 | 6 125 | 5 515 | 4 900 | 4 375 | 3 940 |
Pohon kol */ | Kategorie rychlosti | Změna zatížení */ | Rychlost 0 km/h | Rychlost 10 km/h | Rychlost 15 km/h | Rychlost 20 km/h | Rychlost 25 km/h | Rychlost 30 km/h | Rychlost 35 km/h | Rychlost 40 km/h | Rychlost 45 km/h | Rychlost 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
NK | A6 (30 km/h) | LLV | +65% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
NK | A6 (30 km/h) | HLV | +98% | +55% | +45% | +37% | +28% | +20% | +14% | +8% | - | - |
NK | A8 (40 km/h) | LLV | +65% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
NK | A8 (40 km/h) | HLV | +98% | +68% | +60% | +51% | +43% | +34% | +26% | +20% | +14% | +8% |
PK | A6 (30 km/h) | LLV | +135% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
PK | A6 (30 km/h) | HLV | +193% | +84% | +73% | +63% | +53% | +43% | +36% | +29% | - | - |
PK | A8 (40 km/h) | LLV | +135% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
PK | A8 (40 km/h) | HLV | +193% | +100% | +90% | +80% | +70% | +60% | +50% | +43% | +36% | +29% |