Rozměr (ekv.) | Dezén | PR | LI / SS | TYP | Ráfek (dovolený) | Duše (vložka) | ROZMĚRY PNEUMATIKY (mm) | Voda 75% (l) | Nosnost (kg) | Hustící tlak (kPa) |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nové | Max. v provozu | SR | RC | |||||||||||||
OD | SW | OD | OW | FR | DW | |||||||||||
500/50-17 | IM-07 | 14 | 149A8 | TL | 16.00x17 | 500/50-17 | 940 | 500 | 968 | 525 | 420 | 2763 | - | 3250 | - | 350 |
- | - | 18 | 155A8 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 3875 | - | 440 |
Velikost v palcích | PR | Hustící tlak v (kPa) | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 10 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 20 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 30 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 40 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|
17" | 10 PR | 200 | 3 330 | 3 000 | 2 665 | 2 380 | 2 140 |
17" | 10 PR | 225 | 3 585 | 3 225 | 2 865 | 2 560 | 2 305 |
17" | 10 PR | 250 | 3 815 | 3 435 | 3 050 | 2 725 | 2 455 |
17" | 14 PR | 275 | 4 005 | 3 605 | 3 205 | 2 860 | 2 575 |
17" | 14 PR | 300 | 4 200 | 3 780 | 3 360 | 3 000 | 2 700 |
17" | 14 PR | 325 | 4 395 | 3 955 | 3 515 | 3 140 | 2 825 |
17" | 14 PR | 350 | 4 550 | 4 095 | 3 640 | 3 250 | 2 925 |
17" | 18 PR | 375 | 4 745 | 4 270 | 3 795 | 3 390 | 3 050 |
17" | 18 PR | 400 | 4 985 | 4 485 | 3 985 | 3 560 | 3 200 |
17" | 18 PR | 425 | 5 210 | 4 685 | 4 165 | 3 720 | 3 350 |
17" | 18 PR | 440 | 5 425 | 4 880 | 4 340 | 3 875 | 3 490 |
Pohon kol */ | Kategorie rychlosti | Změna zatížení */ | Rychlost 0 km/h | Rychlost 10 km/h | Rychlost 15 km/h | Rychlost 20 km/h | Rychlost 25 km/h | Rychlost 30 km/h | Rychlost 35 km/h | Rychlost 40 km/h | Rychlost 45 km/h | Rychlost 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
NK | A6 (30 km/h) |
LLV | +65% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
NK | A6 (30 km/h) |
HLV | +98% | +55% | +45% | +37% | +28% | +20% | +14% | +8% | - | - |
NK | A8 (40 km/h) |
LLV | +65% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
NK | A8 (40 km/h) |
HLV | +98% | +68% | +60% | +51% | +43% | +34% | +26% | +20% | +14% | +8% |
PK | A6 (30 km/h) |
LLV | +135% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
PK | A6 (30 km/h) |
HLV | +193% | +84% | +73% | +63% | +53% | +43% | +36% | +29% | - | - |
PK | A8 (40 km/h) |
LLV | +135% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
PK | A8 (40 km/h) |
HLV | +193% | +100% | +90% | +80% | +70% | +60% | +50% | +43% | +36% | +29% |
*/ PK = poháněná kola, NK = nepoháněná kola
*/ LLV = malá změna zatížení, HLV = velká změna je, když poměr mezi naloženým a nenaloženým stavem je > 2