Rozměr (ekv.) | Dezén | PR | LI / SS | TYP | Ráfek (dovolený) | Duše (vložka) | ROZMĚRY PNEUMATIKY (mm) | Voda 75% (l) | Nosnost (kg) | Hustící tlak (kPa) |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nové | Max. v provozu | SR | RC | |||||||||||||
OD | SW | OD | OW | FR | DW | |||||||||||
400/60-15.5 | IM-07 | -* | 145A8 | TL | 13.00x15.5 | 400/60-15.5 | 875 | 405 | 904 | 425 | 380 | 2575 | - | 2900 | - | 360 |
400/60-15.5 | IM-07 | 14 | 140A8 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 2500 | - | 350 |
*/ Dostupné jen v zesíleném provedení (REINFORCED)
Velikost v palcích | PR | Hustící tlak v (kPa) | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 10 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 20 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 30 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 40 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|
15.50" | 10 PR | 125 | 2 015 | 1 815 | 1 615 | 1 440 | 1 295 |
15.50" | 10 PR | 150 | 2 185 | 1 965 | 1 745 | 1 560 | 1 405 |
15.50" | 10 PR | 175 | 2 340 | 2 105 | 1 870 | 1 670 | 1 505 |
15.50" | 10 PR | 200 | 2 520 | 2 270 | 2 015 | 1 800 | 1 620 |
15.50" | 10 PR | 225 | 2 665 | 2 405 | 2 135 | 1 905 | 1 715 |
15.50" | 10 PR | 250 | 2 800 | 2 520 | 2 240 | 2 000 | 1 800 |
15.50" | 14 PR | 275 | 2 990 | 2 690 | 2 390 | 2 135 | 1 920 |
15.50" | 14 PR | 300 | 3 150 | 2 835 | 2 520 | 2 250 | 2 025 |
15.50" | 14 PR | 325 | 3 305 | 2 975 | 2 645 | 2 360 | 2 125 |
15.50" | 14 PR | 350 | 3 500 | 3 150 | 2 800 | 2 500 | 2 250 |
15.50" | 145A8 | 360 | 4 060 | 3 650 | 3 250 | 2 900 | 2 610 |
Pohon kol */ | Kategorie rychlosti | Změna zatížení */ | Rychlost 0 km/h | Rychlost 10 km/h | Rychlost 15 km/h | Rychlost 20 km/h | Rychlost 25 km/h | Rychlost 30 km/h | Rychlost 35 km/h | Rychlost 40 km/h | Rychlost 45 km/h | Rychlost 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
NK | A6 (30 km/h) |
LLV | +65% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
NK | A6 (30 km/h) |
HLV | +98% | +55% | +45% | +37% | +28% | +20% | +14% | +8% | - | - |
NK | A8 (40 km/h) |
LLV | +65% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
NK | A8 (40 km/h) |
HLV | +98% | +68% | +60% | +51% | +43% | +34% | +26% | +20% | +14% | +8% |
PK | A6 (30 km/h) |
LLV | +135% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
PK | A6 (30 km/h) |
HLV | +193% | +84% | +73% | +63% | +53% | +43% | +36% | +29% | - | - |
PK | A8 (40 km/h) |
LLV | +135% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
PK | A8 (40 km/h) |
HLV | +193% | +100% | +90% | +80% | +70% | +60% | +50% | +43% | +36% | +29% |
*/ PK = poháněná kola, NK = nepoháněná kola
*/ LLV = malá změna zatížení, HLV = velká změna je, když poměr mezi naloženým a nenaloženým stavem je > 2