Rozměr (ekv.) | Dezén | PR | LI / SS | TYP | Ráfek (dovolený) | Duše (vložka) | ROZMĚRY PNEUMATIKY (mm) | Voda 75% (l) | Nosnost (kg) | Hustící tlak (kPa) | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nové | Max. v provozu | SR | RC | |||||||||||||
OD | SW | OD | OW | FR | DW | |||||||||||
15.0/55-17 | IM-04 | 10 | 131A8 | TL | 13.00x17 (13x17) | 15.0/55-17 | 850 | 391 | 871 | 411 | 410 | 2499 | - | 1950 | - | 260 |
- | - | 14 | 137A8 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 2300 | - | 370 |
Velikost v palcích | PR | Hustící tlak v (kPa) | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 10 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 20 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 30 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 40 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|
17" | 10 PR | 200 | 2 325 | 2 090 | 1 860 | 1 660 | 1 495 |
17" | 10 PR | 220 | 2 465 | 2 220 | 1 970 | 1 760 | 1 585 |
17" | 10 PR | 240 | 2 595 | 2 335 | 2 080 | 1 855 | 1 670 |
17" | 10 PR | 260 | 2 730 | 2 455 | 2 185 | 1 950 | 1 755 |
17" | 12 PR | 280 | 2 830 | 2 545 | 2 260 | 2 020 | 1 820 |
17" | 12 PR | 300 | 2 920 | 2 625 | 2 335 | 2 085 | 1 875 |
17" | 12 PR | 310 | 2 970 | 2 670 | 2 375 | 2 120 | 1 910 |
17" | 14 PR | 330 | 3 050 | 2 745 | 2 440 | 2 180 | 1 960 |
17" | 14 PR | 350 | 3 135 | 2 820 | 2 510 | 2 240 | 2 015 |
17" | 14 PR | 370 | 3 220 | 2 900 | 2 575 | 2 300 | 2 070 |
Pohon kol */ | Kategorie rychlosti | Změna zatížení */ | Rychlost 0 km/h | Rychlost 10 km/h | Rychlost 15 km/h | Rychlost 20 km/h | Rychlost 25 km/h | Rychlost 30 km/h | Rychlost 35 km/h | Rychlost 40 km/h | Rychlost 45 km/h | Rychlost 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
NK | A6 (30 km/h) | LLV | +65% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
NK | A6 (30 km/h) | HLV | +98% | +55% | +45% | +37% | +28% | +20% | +14% | +8% | - | - |
NK | A8 (40 km/h) | LLV | +65% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
NK | A8 (40 km/h) | HLV | +98% | +68% | +60% | +51% | +43% | +34% | +26% | +20% | +14% | +8% |
PK | A6 (30 km/h) | LLV | +135% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
PK | A6 (30 km/h) | HLV | +193% | +84% | +73% | +63% | +53% | +43% | +36% | +29% | - | - |
PK | A8 (40 km/h) | LLV | +135% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
PK | A8 (40 km/h) | HLV | +193% | +100% | +90% | +80% | +70% | +60% | +50% | +43% | +36% | +29% |