Rozměr (ekv.) | Dezén | PR | LI / SS | TYP | Ráfek (dovolený) | Duše (vložka) | ROZMĚRY PNEUMATIKY (mm) | Voda 75% (l) | Nosnost (kg) | Hustící tlak (kPa) | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nové | Max. v provozu | SR | RC | |||||||||||||
OD | SW | OD | OW | FR | DW | |||||||||||
13.0/65-18 | IM-04 | 16* | 143A8 | TT | 11x18 | 13.0/65-18 | 890 | 336 | 912 | 353 | 412 | 2615 | - | 2725 | - | 500 |
Velikost v palcích | PR | Hustící tlak v (kPa) | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 10 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 20 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 30 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 40 km/h | Nosnost pneumatiky (kg) při rychlosti 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|
18" | 8 PR | 200 | 2 270 | 2 040 | 1 815 | 1 620 | 1 460 |
18" | 8 PR | 225 | 2 420 | 2 180 | 1 940 | 1 730 | 1 555 |
18" | 8 PR | 240 | 2 520 | 2 270 | 2 015 | 1 800 | 1 620 |
18" | 8 PR | 250 | 2 575 | 2 320 | 2 060 | 1 840 | 1 655 |
18" | 10 PR | 275 | 2 730 | 2 455 | 2 185 | 1 950 | 1 755 |
18" | 10 PR | 300 | 2 885 | 2 595 | 2 305 | 2 060 | 1 855 |
18" | 12 PR | 325 | 3 050 | 2 745 | 2 440 | 2 180 | 1 960 |
18" | 12 PR | 350 | 3 220 | 2 900 | 2 575 | 2 300 | 2 070 |
18" | 14 PR | 375 | 3 310 | 2 980 | 2 650 | 2 365 | 2 130 |
18" | 14 PR | 400 | 3 400 | 3 060 | 2 720 | 2 430 | 2 185 |
18" | 14 PR | 425 | 3 500 | 3 150 | 2 800 | 2 500 | 2 250 |
18" | 16 PR | 450 | 3 605 | 3 245 | 2 885 | 2 575 | 2 320 |
18" | 16 PR | 475 | 3 710 | 3 340 | 2 970 | 2 650 | 2 385 |
18" | 16 PR | 500 | 3 815 | 3 435 | 3 050 | 2 725 | 2 455 |
Pohon kol */ | Kategorie rychlosti | Změna zatížení */ | Rychlost 0 km/h | Rychlost 10 km/h | Rychlost 15 km/h | Rychlost 20 km/h | Rychlost 25 km/h | Rychlost 30 km/h | Rychlost 35 km/h | Rychlost 40 km/h | Rychlost 45 km/h | Rychlost 50 km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
NK | A6 (30 km/h) | LLV | +65% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
NK | A6 (30 km/h) | HLV | +98% | +55% | +45% | +37% | +28% | +20% | +14% | +8% | - | - |
NK | A8 (40 km/h) | LLV | +65% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
NK | A8 (40 km/h) | HLV | +98% | +68% | +60% | +51% | +43% | +34% | +26% | +20% | +14% | +8% |
PK | A6 (30 km/h) | LLV | +135% | +29% | +21% | +14% | +7% | (0) | -5% | -10% | - | - |
PK | A6 (30 km/h) | HLV | +193% | +84% | +73% | +63% | +53% | +43% | +36% | +29% | - | - |
PK | A8 (40 km/h) | LLV | +135% | +40% | +33% | +26% | +19% | +12% | +5% | (0) | -5% | -10% |
PK | A8 (40 km/h) | HLV | +193% | +100% | +90% | +80% | +70% | +60% | +50% | +43% | +36% | +29% |